Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki lub wyślij na adres e-mail: sales.elskastudio@gmail.com. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


Zofia Chrzanowicz

ul. Dalbora 38d/2

63-400 Ostrów Wielkopolski

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie lub poinformuj nas wysyłając wiadomość e-mail. Wyślij zwracany produkt/produkty na nasz adres:

Zofia Chrzanowicz
ul. Dalbora 38d/2

63-400 Ostrów Wielkopolski

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, nie może mieć śladów użytkowania, powinien posiadać wszystkie oryginalne etykiety bądź metki.
  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący my zwracamy tylko koszty towaru.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwrotu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl